ڈائجسٹ

سسپنس ڈائجسٹ اکتوبر 2018 – اردو ٹرینڈز

Suspense Digest October 2018 وزیر خزانہ نے اقتصادی سروے کی رپورٹ جاری کی جس میں کہا گیا کہ معاشی کارکردگی پہلے سال کی نسبت بہتر ہو رہی ہے.

تاہم اس میں حکومت بہتر اہداف پورے نہیں کہ سکی. بہتر اہداف پورے نہ ہونے کی وجہ حکومت کا مشکل اہداف کا تعین کرنا تھا. وزیر خزانہ نے کہا کہ مہنگائی یا افراط زر کی شرح حکومت کے مقرر کردہ حد سے زیادہ رہی. گزشتہ سال مہنگائی میں اضافہ ہوا.

Suspense Digest October 2018

حکومت کے قرضوں میں کمی کی گئی. ملکی برآمدات ٢١ بلین ڈالر اور درآمدات 37 بلین ڈالر رہی. تجارتی خسارہ ١٦ بلین ڈالر سے زائد رہا. رواں مالی سال کی نسبت اس سال روپے کی بہتری میں اضافہ ہوا.
تنظیم علمی سطح پر ہونے والی دہشت گردی کے تدارک کے لئے اس میں ملوث افراد کی نشان دہی کر کے انہیں متعلقہ حکام کے حوالے کرنے میں مدد دیتی ہے.

اگر رکن ممالک کے درمیان مجرموں کے خواتین ڈائجسٹ اکتوبر 2018 کا معاہدہ ہو تو انٹرپول اس پر عمل کرواتی ہے اور متلوفہ افراد کے لئے ریڈ وارنٹ جاری کرتی ہے. منشیات کی سمگلنگ روکنے کے لئے انٹرپول خصوصی محنت کرتی ہے. بعض ممالک میں بچوں اور خواتین کو جنسی زیادتی کے لئے سمگل کیا جاتا ہے.

Read Online Suspense Digest October 2018

اس کے خاتمے کے لئے انٹرپول نے خصوصی ونگ بنا رکھا ہے. انٹرپول نے عالمی جرائم کو مختلف حصوں میں کرن ڈائجسٹ ستمبر 2018 – اردو ٹرینڈز کر کے ان کے لئے علیحدہ علیحدہ فورسز بنا رکھی ہے. بعض جرائم میں ملزم جدید ٹیکنالوجی اور ذہانت کا استعمال کرتے ہیں. مثلا سائبر کرائم، کریڈٹ کارڈ میں دھوکہ دہی. ایسے افراد کی انٹرپول خصوصی طور پر نشانداشی کرتی ہے.

Download PDF Suspense Digest October 2018


 Download  

انٹرپول کے چاروں براعظموں میں الگ الگ ادارے بنیں گئے ہیں، جن کا سال میں کم از کام ایک بار ضرور اجلاس طالب کیا جاتا ہے.
انٹرپول میں شمولیت کے لئے امید وار ملک انٹرپول کے سیکرٹری جنرل کو درخوست دیتا ہے جس پر انٹر پول کے جنرل اسمبلی میں ووٹنگ کروائی جاتی ہے. 66 فیصد ووٹ ملنے پر ملک انٹر پول کا رکن بن جاتا ہے.

Facebook Comments
Close